PANGGILAN TERAKHIR CONTEST "MO NAK BAGI HADIAH". HARI NI HARI TERAKHIR



Assalamualaikum dan salam sayang buat semua pembaca Laman Muslimah Optimis. Alhamdulillah, sambutan terhadap contest "MO nak bagi hadiah, hanya buat entry Aku Ingin Berubah" tidak mendukacitakan. Sambutan agak menggalakkan bagi MO yang baru nak berjinak-jinak dengan dunia penulisan blog.


Bermula 28 Mei 2011 dah bermula cuti sekolah, jadi MO mengambil kesempatan beberapa hari awal cuti sekolah ni untuk blogwalking disamping jadual untuk menyiapkan tugasan lain sedang menunggu. Memang masa 24 jam kurniaan Ilahi banyak MO gunakan untuk penulisan thesis MO dan kerja-kerja di sekolah yang terpaksa di bawak balik. Setakat ni MO baru je sempat membaca 40 daripada penyertaan. Walau bagaimana ada blog yang diprivatekan (macam mana MO nak baca entrynya??) dan ada jugak blog yang apabila diklik urlnya, ditulis page not found.

Kepada pemilik blog yang dinyatakan di sini, sila ambil tindakan yang membolehkan MO membaca entry anda untuk dinilai.


Kepada pemilik blog http://atiaqistina.blogspot.com/2011/04/mo-nak-bagi-hadiah-hanya-buat-entry-aku.html, pula page not found (adakah entry tersebut telah didelete???) jika benar penyertaan dibatalkan.. Harap maklum..

Hari ni merupakan 30 Mei 2011 dan merupakan hari terakhir contest Anjuran Laman MO.. Jika masih berminat nak join boleh klik sini dan kalau nak tau hadiah boleh klik sini. 
Sekian wassalam..

1 Pesanan:

Sya Isya said... [Reply]

nak join, nak join. sat eh, tengah buat entri...sampai 12 tengah malam ni, kan?