Hak dan Batil

Bismillahirahmanirrahim..

Kebatilan itu akan terbongkar jua pada suatu masa sama ada cepat atau lambat. Selalunya sepandai-pandai tupai melompat akhirnya akan jatuh ke tanah jua. Allah mengetahui sesuatu yang tidak kita ketahui sama ada secara terang mahupun tersembunyi. 

Suka untuk MO kongsikan kata-kata ini. "Saya tidak pernah berjumpa dengan seseorang yang menderita kerana terlalu banyak bekerja. Lebih banyak orang menderita kerana terlalu banyak cita-cita tetapi tidak cukup berusaha. (Dr. James Mantague). -tiada kena mengena dengan tajuk-

Kata-kata itu seperti sindiran kepada saya. Saya menyedari bahawa Allah banyak menegur saya melalui kata-kata yang saya jumpa di FB mahupun melalui ceramah yang saya dengar di radio. Ianya secara kebetulan membicarakan topik yang sama. Itu adalah salah satu cara Allah menegur bukan. SYukur Alhamdulillah. Allah masih sayang. 

MO kata : Yakinlah dengan Allah. InsyaAllah hidup pasti dalam rahmatNya. 



0 Pesanan: