Perjalanan Jauh Membuka Hati

Bismillahirahmanirrahim..

Alhamdulillah, Allah masih memberi keizinan untuk berada di bumi ini. InsyaAllah sihat cuma sedikit sakit kepala mungkin kerana terlalu letih, kurang tidur atau terlalu banyak faktor yang bermain-main dan berlari-lari dalam kepala. (Muka terpaksa tersenyum).

Perjalanan Jauh Membuka Hati. Ya, membuka hati untuk menerima segala kemungkinan yang Allah nak bagi. Saya sudah bersedia menerima takdir Ilahi. Jika itu ketetapannya. Semoga Allah permudahkan perjalanan ini dan meredhai semua ini. Ameen.

MO kata : Mungkin Allah dah memakbulkan doa saya sedikit demi sedikit. Entry pendek sebagai penghujung Januari 2013. Sekejap sungguh masa berlalu. Telah hampir sebulan kita melayari bahtera 2013. Sudah 29 mukasurat esok. 
 
MO kata lagi : Perempuan Lindungan Kaabah. Indahnya, jika mampu menjadi seperti dia. Sedang berusaha untuk istiqamah meninggalkan yang tidak perlu. 
 
### Ucapan khas kepada mereka yang membantu perjalanan saya bermula  1 Januari 2013 hingga tarikh hari ini, terima kasih buat semua dan terima kasih ya Allah kerana menghadirkan mereka dalam hidup saya. Syukur Alhamdulillah. Mahu buka buku baru Februari 2013.

Ada Visi Allah Izin Laluan. 



2 Pesanan:

||aLeaSaRa|| said... [Reply]

slm MO.smga apa yg dicita dan dirancangkan dipermudahkan ALLAH SWT,insya Allah amin :)

aDisH.sHidA said... [Reply]

salam...moga2an dimakbulkan..

terima kasih keran sudi menenami akak