"KAMI BLOGGER UTAGHA"

salam alaik..
dah lama tidak menulis di Laman Muslimah Optimis..
kepadatan jadual setiap hari membuatkan masa untuk berblogging terpaksa dikurangkan sama ada berBW atau menulis di blog..

dah jalan-jalan sekejap tadi ternampak ada sorang blogger (Cik GKSB) ni buat segmen
"KAMI BLOGGER UTAGHA" 

tujuannya tak lain dan tak bukan tentulah nak mengumpulkan blogger-blogger dari utara... 


nak tau lebih lanjut boleh klik sini ...

MO berasal dari negeri jelapang padi..yeah....
saya bangga menjadi anak jati Negeri KEDAH...

jom-jom pakat ghamai-ghamai blogger utagha join segmen ni...

sekian wassalam..


4 Pesanan:

rizwan's sweetheart said... [Reply]

suka tengok bendang yang saujana mata memandang... teringat dulu2... panggil padi tu pokok padi... sampai senior tego... "jangan wat malu... takde orang panggil padi pokok..." hahaha... nampak sangat fda jakun

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

makaseh join...

=)

kedah kat mana ni?

garfield88_aini said... [Reply]

sy pun anak jati kedah...
kedah ke mana???

Manja (let it be my sweet name) said... [Reply]

Manja pun org utara juga, peneng,