Dah la.. Jangan Bertengkar Lagi..


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.. Hamboiii mood MO mengupdate entry mai pulak setelah lama tidak ada update terkini kan.. cuma sekarang ni entry ringan-ringan je sebab masih banyak komitmen lain.. kalau nak menulis entry yang berat-berat memerlukan kosentrasi yang tinggi.. Jadi disebabkan masa yang terbatas, entry-entry ringan saja yang dikongsikan..

haaaa,  tadi kan pi berlayar-layar di blog sahabat-sahabat blogger.. wahhhhh, ada satu blog ni letak lagu.. macam best pulak lagunya.. blog yang simple tapi ada daya tarikan.. Sampai MO terlekat lama kat blog beliau sebab lagu tu..hihihi... nak tau blog mana??? meh sini klik klik ..

Ok MO ni tak gemar sangat kalo ada blog yang letak lagu ni sebab kadang-kadang newtab banyak sangat kan, tapi mujur masa masuk blog tu, blog dia je letak lagu kan.. Tapi dicadangkan pada semua blogger yang letak lagu kat blog kan, kalau boleh letakkan widget lagu yang boleh pause tu, senang orang nak pause kalau tak mau dengar lagu tapi masih dan baca entry. Bayangkanlah kalau dah newtab 10 blog lepas tu semua pasang lagu, pada masa yang sama sambil dengar lagu kesukaan kat lappy pulak tak ke hangin je kan.. Ermmm.. Apa pun terpulang pada diri masing-masing.. :-D
p/s :  Jangan Bertengkar Lagi..

Haaa, ni panggilan terakhir untuk contest "AKU INGIN BERUBAH".. tutup malam ni 11.59 pm..Kalau masih berminat nak join, kliklah ye.. Terima Kasih..

sekian wassalam..

6 Pesanan:

Budak Botak said... [Reply]

He3, btol tue. kalo masing2 pasang lagu jadi remix pulak, ha3...

Entry terbaru -> Emma Maersk - Kapal Kontena Terbesar Di Dunia... (",)

Kumbang Jingga said... [Reply]

blog KJ takde lagu..tapi blog kj yg cinta tu ade lagu hihihihi

cik Anggur said... [Reply]

sokong tu..... ~ kdg2 nek mals tutup terus blog tu

Muslimah Optimis said... [Reply]

@Budak Botak heheheh..pastu sakit telinga sebab semua lagu bercampur menjadi satu kan..hehe

Muslimah Optimis said... [Reply]

@Kumbang Jingga heheheh.. KJ jiwanggssss... ada update tak blog cinta tu? lama xsinggah...

Muslimah Optimis said... [Reply]

@cik AngguR ha tau xpe..terus je rasa mesra butang pangkah kan..hehe