Ben Ashaari lagi... Hurmmm

Assalamualaikum..
Ben Asshaari lagi.. hurmmmm...
Memang referal tertinggi dua minggu lepas pon dari blog beliau jugak. Minggu lepas juga sama.

Satu kepelikan berlaku sebab ada referal dari blog Penulis Senja jugak nih.. MO pi melawat blog dia tak pulak nampak dia letak Laman MO kat bloglist dia.. Hairannnn..Tapi bila blogger.com yang bagi analitik macam tu, MO ikut je. 

Jadi ini adalah 5 blog yang memberi referal tertinggi minggu lepas.
1. Blog Ben Ashaari
2. Blog Izzah Muffin Lover
3. Blog Penulis Senja
4. Blog Budak Botak
5. Blog Fasihah Sufian (sebenarnya google no. 5, tapi google mana kira..hoho)

Nak tengok 5 referal tertinggi bulan lepas punya boleh klik sini ..

p/s : 
Udah-udah le korang nak buruk-burukkan blogger lain. Dosa dengan manusia kalo tak diampunkan tak selamat kat akhirat nanti. Kita berblogging secara aman okeh.. Saya tetap sokong segmen Bro Ben selagi segmen itu mendatangkan kebaikan.

Ok semua.. Selamat berblogging untuk berkongsi ilmu.. :-D

Sekian Wassalam

19 Pesanan:

izyan yasmin said... [Reply]

wahh , sentiasa abg ben laa :D

waN Mohd Salim said... [Reply]

hahaha takkan la tak nampak you di bloglist menjak lame .. huhuhu

schaze zainn said... [Reply]

semua belog yang hebat-hebat tu.. :D

Sunah Sakura said... [Reply]

abang ben memang banyak membantu... :)

Dak Ketegaq said... [Reply]

beruntung lah... :D

||aLeaSaRa|| said... [Reply]

betul tu kite pun sama gak referal byk dr bro BA suka...suka...

LaDy_aFieFa said... [Reply]

yup2..xbaik mmburukkn org kn k.a
kalu xsuka xpyh join la segmen dia...snang cita

♥yaya budak suka embun♥ said... [Reply]

yeayyy..suka suka :D

FasiHaH SupiaN said... [Reply]

eh eh ada saya lah :)

Muslimah Optimis said... [Reply]

@izyan yasmin :D

Muslimah Optimis said... [Reply]

@waN Mohd Salim sebab tak nampak la PS oi sebelum2 ni..tadi gi tengok baru ada..hoho

Muslimah Optimis said... [Reply]

@schaze zainn yep...

Muslimah Optimis said... [Reply]

@Sunah Sakura betol tu sunah..:D

Muslimah Optimis said... [Reply]

@Dak Ketegaq :D

Muslimah Optimis said... [Reply]

@||aLeaSaRa|| tu la kan..itu pon ada yang nak buruk2kan dia...hai lah manusia

Muslimah Optimis said... [Reply]

@LaDy_aFieFa aha kan..xsuka xpayah join kan

Muslimah Optimis said... [Reply]

@♥yaya budak suka embun♥ suka jugak

Muslimah Optimis said... [Reply]

@FasiHaH SupiaN terima kasih fasihah..

Подтверждаю said... [Reply]

as salam..

apa yang banyak membantu kita itu, sedekahkan doa, memadai..
pulangan yang kita dapat, apa yang dijanjikan-Nya..insya'Allah..
ameen..

=)