BILA USTAZ BERCINTA..


Salam semua...
MO tak larat nak menaip banyak-banyak..
alasan je tu, padahal malas nak menaip..heheh
Salam semua...

Bila Ustaz Bercinta...
Nak tau macam mana ustaz bercinta...

jom dengar ni..


sangat kiut kan...

heheheh..
kawan cek pernah cerita kat cek pasal kisah percintaan ustaz ni,
tapi dah tadi jalan-jalan terjumpa video ni,
so nak kongsi ler ngan kawan-kawan..
itu je nak konsgi...

terima kasih kepada Faarihin...
cek jumpa ceramah ustaz ni dari blog dia...
ok..lain kali jumpa lagi ya...
wassalam

5 Pesanan:

Woofer Storm said... [Reply]

info mnrik ni mo^^

Ckin Kembaq said... [Reply]

Da tengok...hehe mintak ngan mak bapak dia dulu kan..hehe if brani la.. and kna ada niat nak kawin ngan si dia.. n_n

p/s : Kalu nak main2 baik tak yah kan..ahakz

zawatil said... [Reply]

Hehe.. seronok dengar citer ustaz..

Ameen Muslim said... [Reply]

err... ana tersengih2 mmbaca, feeling sorg2.

Muslimah Optimis said... [Reply]

kepada semua : carilah pasangan yang akan membawa kita ke syurga Allah bukan hanya pasangan untuk suka2 di dunia sahaja