TIADA TAJUK LAGI!!!

Selamat pagi semua
Assalamualaikum wbt..

Yeah..
Tiada Tajuk Lagi..

sebelum baca puisi Tiada Tajuk Lagi..
wajib kena baca puisi Tiada Tajuk Okeh

Jika tidak, anda tidak akan tahu kisah di sebalik dua puisi ini
sentimental tu..
coretan dua sahabat
Angin dan Bintang
Siapa Angin? Siapa Bintang?
Sila klik dan baca Tiada Tajuk Okeh


Jom Baca...
 Tiada Tajuk Lagi

manusia kadang-kadang kala perlu diberi ruang
berfikir dengan tenang
mendalami diri dengan hati
menguatkan hati dengan cinta
namun..
awas..
jangan sesat dalam pencarian diri..
ruang yang luas usah disempitkan
cinta ??
ada apa dengan cinta?
bukan suatu kalam biasa
bukan cinta biasa
bukan juga cinta luar biasa
cinta adalah cinta..
manusia bijak hidup kerna cinta Ilahi
ya cinta ilahi yang dicari
namun mengapa ramai yang masih mencintai duniawi
aku juga cinta duniawi
aku boleh dapat macam-macam
tapi
macam-macam itu hanyalah sekejap
tiba-tiba hilang dari pandangan
ketika itu aku tercari-cari
cinta
mana kamu cinta
Ya ALLAH
masih adakah sisa cintaMU untukku
aku mahukan cintaMU
ya, kini aku bersedia memberi cintaku
hanya untukMU


Sekian saja dari kami berdua Bintang dan Angin
yang mengenali dari suatu peristiwa tidak terduga. 
Nak tahu peristiwa apa?? Sila tanya Si Angin ya...


p/s : 
bukan sengaja tak nak letak tajuk tapi kami tak tau nak letak tajuk apa...
coretan puisi di kala YM....

sekian
Wassalam

0 Pesanan: