Girl Code

 Salam semua.... 
meh sini MO nak kongsi satu rahsia????

Hari tu dapat la satu code daripada seorang teman sekolah dulu...... Nak tau code apa??
Khas untuk perempuan je..Tapi lelaki nak baca pun boleh jugak...

Laman ni tidak dikhaskan kepada pembaca perempuan saja...

Ok... Cuba tengok gambar ni...


 ~
~
~
~
~
 ~
~
~
~
~
 ~
~
~
~
~





Tak larat nak translate la pulak ... Jz read in english saja eh....

 
This is girl code, so don't tell the guys! 

If you are single, and your not crushing on anyone, put 'lolipop' as your status.

If you are single, but crushing on someone put 'bubblegum' as your status.

If you are taken by somebody special put 'pop rocks' as your status.

Send this to all the girls, you have online.... do it !this will be funnyy tympass this to 29 people. exept the sender....:d.



hahahahha... 
Sori.. tergelak pulak... 
eh, tulis saja hahahah, mana ada gelak sebenarnya cuma tersenyum sajalah masa dapat ayat-ayat sempoi ni...

perlu ke???
Bagi MO tak perlu lah ayat-ayat merapu semua ni...
kenapa tak hantar macam ni saja
ni khas untuk orang yang belum berkahwin ya..

Kalau yang dah kahwin baca diam-diam sudeyyy..okeh??


If you r single, and your not crushing on anyone, put InsyaAllah, Allah will show me my Mr/Mrs  Right later as your status.

If you r single, but crushing on someone put Astagfirullahalazim, i shoud give my luv to Allah as your status.

If you r taken by somebody special put Luv after akad is better as your status.


ini je nak kongsi.. 
Kalau rasa nak terima silakan,
tapi kalau rasa tak nak terima pun tak dak sapa nak marah...
cuma fikir-fikirkan dan renung-renungkan...

sekian, wassalam.

2 Pesanan:

Fyzal said... [Reply]

that's thoughtful.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

insyaallah dan alhamdulillah...