BLOG REVIEW OLEH MO : 4 ~ BICARA SEORANG AKU


Assalamualaikum...
Entah mengapa perut lapaq pulak???
Dah tak makan mestilah lapaq kan.. 
hohohoho...
sebenaqnya MO dalam stress amat-amat nih..
tapi dok excited sebab nak balik kampung jugak nih...
adeeeiiii laaa...

okeh..okeh..
saja nak habaq MO nak balik kampung saja..
ada sapa-sapa nak ikut??
hhoho...

Ni ha, menunaikan janji kepada seorang teman...
BLOG REVIEW OLEH MO : 4 ~ BICARA SEORANG AKU

siapakah dia??
ohhh..dia menggunakan nama panggilan Cik PM...
bukan Perdana Menteri ataupun Pembantu Mahasiswa
tapi
Penjenjak Mimpi...
Tak paham gak MO,
 mimpi apa lah dia dok jejak tu..
hohoho..
tu kena tanya dia la noh....
macam mana pulak nak tanya tu???

mai la masuk blog dia...
meh klik gambar di bawah meh..


entry tu sal tips meneguhkan iman..
memang terbaik la kita kena ikut kan...

sebabnya iman manusia ni dok naik turun, naik turun...

Cik PM...
nak tanya sikit nih???

memang suka warna kelabu ka???

lepas tu nak
komen sikit pasai blog Cik PM nah..
jangan marah tau...

errrrr.. kalau buleh pilihlah templet warna yang mudah nak tengok dan baca..
MO ni ala-ala rabun jugak
(bukan ala-ala tapi memang rabun pun cuma tak mau pakai cemin mata ja)
so, bila latar warna kelabu, 
tulisan warna putih (haluih-haluih) 
pulak tu susah sikit orang nak baca..

mintak maap nah...

warna kelabu tu comei dah...
tapi bagi la tulisan besaq sikit noh...
hehehe...
itu je komen...
maap sekali lagi kalo terasa na...

terima kasih Cik PM sebab sudi follow Laman MO ni...
buleh pi kira pulak dia follower yang ke 200..

apapun,
pesanan MO,
menulislah kerana Allah...
dari hati yang ikhlas..
(pesanan untuk diri sendiri jugak)

p/s :
apa tunggu lagi...
jom pi singgah..


ni slogan dia..
"Ape yang aku rase, aku nampak, aku pikir, aku alami itulah yang aku tulis. Aku menulis bukan kerna nama..."
(memang terbaik)

Sekian Wassalam

7 Pesanan:

Penjejak Mimpi said... [Reply]

as-salam

MO, tima kasih no sbb sudi godek2 dam review blog cek.. Cek amat berbesarq ati.. :)

Cek trima sume komen MO tu dengan ati yang terbuka.

Cek memang nak edit dan ejas apa yang patut dalam blog cek tu ha tapi masa tu takdak.

Apa pon time kasih daun keladi ye cik MO..

p/s nape aku cakap slang utagha??

Muslimah Optimis said... [Reply]

@Penjejak Mimpi

waalaikumussalam...

ya sama-sama...
sama-sama kita kongsikan benda yang baik...hehehe..hang cakap utagha pasai hang mai singgah sini yang blogger dia oghang utagha..hihihi

AdiSuda said... [Reply]

aima..nk jgk d riview..heee..^_^

Muslimah Optimis said... [Reply]

@AdiSuda

adi..insyaAllah will soon...

Woofer Storm said... [Reply]

pndai mo reviw blog org kan,hehee segan den sebentar...sy pun tak suka wrna template sy tu sis,tapi nak buat mcm mna kaler merah menyala yang best tak jumpa2..ermmm

Muslimah Optimis said... [Reply]

@Woofer Storm

xpandai pun achie..sikit2 buleh la...

Muslimah Optimis said... [Reply]

@Woofer Storm

xpandai pun achie..sikit2 buleh la...