17 dan 17777 dan 7111111


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Hurmmm. Tengah tunggu sahur ni, so masuklah ke blog PCM (mama suruh cari resipi biskut raya), so ternampak satu entry PCM Menang loteri. Haiyakkkk.. Bior benar Pakcik Mat ni. Tak percaya hah, tengok sini (1), dari entry tu dibawa ke entry ni pulak(2).. 

Masa baca entry cadangan PCM tu (entry 2) terpandang pulak Folower BA. Errr... Angka yang sama cuma diterbalikkan dan kurang satu angka je. Tak percaya tengok bawah ni..


Yang tergerak hati nak buat entry ni sebab MO sangat suka angka 7 sampai MO ada buat entry kat sini dulu. Cik Sunah Sakura pun pernah buat entry pasal angka 7 nih khas untuk MO pulak tu.. Ngeee.. Tak percaya cuba klik sini

Kenapa angka 7 ni sangat special dalam diri MO sebab MO ada 7 beradik. Angka 17 terlebih istimewa sebab MO dilahirkan pada 17 Oktober 19**. Sebab tu masa ternampak je angka 7 kat blog bro BA tadi terus terasa nak buat entry. 

MO kata : Dah tau tarikh lahir MO tu, jangan lupa bagi hadiah. Hihihi..

Sekian Wassalam.


11 Pesanan:

Gen2Merah said... [Reply]

saya pun suka dengan nombor ganjil... anywa, selamat ulangtahun buat MO bulan 10 kelak ye.. ehe. nak hadiah datang lah umah saya.. ekeke

JIJI YU said... [Reply]

ek eleh tak gitau tahun la konon..

NadiRah said... [Reply]

wah..mst abg ben review nnt.. ^^

FiZ said... [Reply]

MO...birthdate kita same la...17 cuma bulan je lain...tahun xtahu la plak...hehe

Sunah Sakura said... [Reply]

ehehehe...sume 7!!!

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

selamat hari lahir in advance. hihihi

Mohamadazhan.com said... [Reply]

hehe.7 petala langit 7 petala bumi.hehe

si cantik sally said... [Reply]

saye pun minat angka 7!samo la kitew~

MuaZijaH said... [Reply]

sy suke no ganjil..

Ajeyy Rawk said... [Reply]

salam ziarah :)
jemput laa datang jenguk entry terbaru saya yer .. :D

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/08/hasil-edite-gambar-dengan-picnikcom.html

Ezad Skytech said... [Reply]

bulan 10..hee..lambat lagi..(^^,)