Dalam Hati Saya Ada Taman

 
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Secara tiba-tiba MO rasa nak jiwang pula.
Jangan marah na.. Sekali-sekala layan jiwang tak salah kan, dah hati bekenan nak buat macam mana. Hehehe..
 
Kalau orang tanya, "dalam hati ada taman pa??" (ayat menduga)

MO akan jawab, "aha, dalam hati memang ada taman, dah lama dah, korang je tak tau"

Apa lagi mulalah rahsia dikorek-korek sehingga lidah kelu. :-)

Sahabat-sahabat pembaca sekalian, nak tahu berkenaan taman di hati saya??

Dalam hati kita mesti ada taman
Baru hati kita akan tenang,
Bukan taman larangan
Tapi taman yang sentiasa inginkan kedamaian, 
Biarlah taman di hati kita taman yang dipenuhi Nur Islam


 
MO kata : Terfikir bait-bait kata tu masa kawan menduga dalam hati MO ada taman ke?? Wahahahah.. Memanglah dalam hati MO ada taman. Bukan taman cintan cintun tu. Tapi taman yang dahagakan ilmu dalam mencari Nur Islam.
 
MO kata lagi : Tema baju raya tahun ni warna ungu. Anda pula bagaimana? :-)

sekian, wassalam
 

16 Pesanan:

Halawatul_Insyirah said... [Reply]

hehe. sokong. selalu kwn2 menduga tanya soalan macam ni:)

p/s: saya warna pink dan kuning.

Sunah Sakura said... [Reply]

taman larangan macam cite sakura lak...

wahhhhhhhh...ada gak warna ungu tahun ni.. :D

muaz said... [Reply]

haa tu lah pasal, asal cakap dalam hati ada taman je mesti orang ingat dah ada buah hati. ini taman keimanan lah weh! *bajethot*

mR.sAm said... [Reply]

tema baju kita sme..sbb pakai bju raya taun lepas je.huhuhu..tp alhmdullh

Mior Syabab said... [Reply]

baju raya ungu? Erm,,rasa nak pakai ungu jugak lah taun ni. hihi

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

setuju. taman2 ketengan. kan? kan? ;D

Naz said... [Reply]

saya pun teringin nak taman macam ni ^_^
jom sama2 kita bina taman yg dipenuhi nur islam ;)

Nuur mutiara said... [Reply]

dalam hati ada taman cinta untuk Allah dan Rasulullah..InsyaAllah :)


p/s : Nuur belum beli baju lagi =="

Princess LaLoLi said... [Reply]

yup...taman Nur Islam...
bju raya kita sama la..purple jugak..:-)

tomatokering :) said... [Reply]

wahhh ;p

kite sllu corak je nk dkt sama .. tp wrna lain2 .. hehe ;p

thun ni wrna krim , merah ^^

JIJI YU said... [Reply]

taman nur islam..hurm2222

FiZ said... [Reply]

amboi...ada taman ye..hehe..

saya punye tema kaler pink n coklat ;)

udin said... [Reply]

hurmmm.. dlm hati ada taman eh.. hehehe.. ;)

ros.lavender said... [Reply]

menarik.. dalam hati ada taman!
sama lah warna tema baju raya taun ni.. purple jugak! ;)

ros.lavender said... [Reply]

menarik.. dalam hati ada taman!
sama lah warna tema baju raya taun ni.. purple jugak! ;)

ros.lavender said... [Reply]

menarik.. dalam hati ada taman!
sama lah warna tema baju raya taun ni.. purple jugak! ;)